I don't want to hurt you but I'm afraid I have to

Arghhh. Jag tänker allt för mycket nu igen känner jag. Men jag måste. Hur ska jag annars kunna komma fram till vad som är rätt och fel och komma vidare? Orkar inte ha allt inom mig på detta viset. Det är det här som är det värsta, när jag mår lite dåligt för en sak, så kommer 100 andra saker upp också. Detta är inte alls vad det började med men nu sitter jag och funderar på något som är ungefär mission impossible.

Why can't things be easier? No pain, no gain antar jag.


Kommentarer
Postat av: Katja

Vad är det nu som bekymrar ditt förtjusande lilla huvud?

Är det jag så spotta ur dig det.



Håll inte på och tänk, fastna inte i tankarna, du blir bara galen...se på mig, jag vet!!!



Puss

2010-03-12 @ 08:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0