I bless the rains down in Africa

Idag har varit okej. Inte mer. Inte mindre. Eller jo lite mindre kanske. :( Har pratat med Marina på telefon vilket var trevligt. Sen har jag jobbat, jag och Francesca gick till Carmen och Steffi, drack kaffe och pratade och byggde koja och lekte :P sen har vi lagt en massa pussel och lekt hemma bara, jag har som sagt inte mått så bra idag så har varit lite sisådär. Imorgon blir det gymmet när Francesca är i skolan om inte min hals säger emot för mycket. Sen ska vi till parken med Carmen och Steffi. Hoppas det blir fint väder. :)

Imorgon kväll blir de Scandinavian party. Ska bli härligt att träffa mina flickor! :D Vad jag vet är de bara jag och danskarna som ska gå tillsammans denna gång, eventuellt ska faktiskt Dan och Jake hänga på. HAHA. Hoppas de inte blir alltför uttråkade av oss skandinavier! :D På tal om det, måste ta och skicka in namn. höhö.


SCRUBS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0