Hold on to that feeling

Awesome weather! I love it. Solen skiner, fåglarna kvittrar! Helt underbart. Igår när jag och Francesca gick hem när vi varit i parken med Carmen och  Steffi föresten, så mötte vi på kissekatten igen! Har för mig jag skrev om det för några veckor sen att vi mötte på en as gosig katt :D vi mötte den iallafall igen, och så sjukt söt och gosig! Saknade Swinto så himla mycket när jag klappade på denna söta kissemisse. Det var riktigt mysigt att bara få klappa på en katt, jag saknar katter så galet mycket! Vi satt och gosade med den säkert 10 minuter och sen kom dens ägare HAHAH just när vi skulle gå, vi hittade på en massa namn som den kanske kunde heta och så sa Francesca "bye bye Missy" eller något av namnen och så sa ägaren "her name is Peppa/Pepper" hahaha vi ba "oh ok, she's really sweet! bye!" :D

Tillbaka till idag då. Jag har gått en liten promenad idag, och kört lite bil också. Det var nice! Ska göra pasta till lunch till lillan sen kanske vi ska till en park med Carmen och Steffi. Idag ska vi käka fisk och potatis till middag, ska bli smarrigt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0