Everyone have their ups and their downs

Idag är det underbart fint väder! Solen skiner, fåglarna kvittrar, ja allt. Har varit ute i trädgården med Steve och Francesca och så sen gått en liten promenad. Så härligt! :)

Jag känner mig lite smått seg och trött i huvudet just nu dock. Inte bra! Jag vet inte vad som händer med mitt humör, det kan gå från strålande underbart till trött och seg och nere. Men ja, det kunde ha varit värre iallafall! Och detta fina väder gör att en del av glädjen är kvar! Om en vecka åker jag till Sverige också, ska bli nice.

Äntligen ska jag få träffa min underbara familj och släkt, mina kära vänner och våra goa katter. Ser fram emot det, verkligen, på riktigt! Ska bli så mysigt att vara hemma några dagar. Och allt gott jag ska äta och dricka.. I can't wait!

Kommentarer
Postat av: Katja

Men stumpan, inte deppa nu...



Det kan ju vara så att du har en släng ångest/depp för hemfärden. Kanske undermedvetet oroar du dig för hur det blir denna gång här. Hur det ska kännas att träffa alla och sen åka iväg igen. Det kan ge omedveten ångest/depp. Men jag tror det kommer bli bättre denna gång ändå. Du har en bra familj där att komma tillbaka till, du har skapat ett underbart liv där. Här kommer alla slita i dig överallt, alla vill träffa dig. Men ta det som det kommer, du hinner det du hinner. Och som sagt...andra kan komma hit till dig oxo, du ska ju försöka vila lite oxo..



Så jag tror det är lite ångest/depp du känner, men det går snart över...hoppas jag.



Jag älskar dig...Puss

2010-03-24 @ 18:36:38
Postat av: Tiina

Ja jo det ligger nog nåt i det där.. För sist jag var hemma ville jag ju stanna haha! Och denna gång blir det verkligen en snabbvända och stress att hinna träffa alla och att bara få vara hemma, jag vill kunna bara få vara hemma med er också ju. Men det ska fixa sig, jag ska säga åt folk att de får faktiskt komma ut till oss också. Fredagkvällen ska vi ut, gänget, och visst kan jag komma in och ses lite på fika någon dag men de kan likväl komma ut till oss! :) Jag älskar dig också! Puss <3

2010-03-25 @ 00:35:58
URL: http://scraaat.blogg.se/londonlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0