Did I know I just met the most dangerous dark wizard of all times? No.

Harry Potter och Halvblodsprinsen! <3 den kollar jag på just nu! Så sjukt bra. Jag och Marina och Illi och kanske Eve och nån mer? ska köra Harry Potter marathon när jag kommer hem i påsk! :D ska bli nice. Åååh. Ska bli nice att komma hem och träffa alla. Saknar er Sverige folk! :) ska bli skönt att krama mammis och pappis och alla :D

Idag har varit helt okej iallfall, F har varit väldigt trött dock och därför inte på bästa humör. Men det har varit bra mestadels av dagen! :) Efter vi ätit mat gick jag ner till Carmen och vi drog till ZUMBA! Was nice. Sen chillade vi i jacuzzin och steam room ett tag, skönt. Så har jag kommit hem och duschat och ätit en kiwi och GODIS och kollar som sagt på Potter :D

Men ja ha de så bra alla hopa! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Jag jobbade också som au-pair 2008, träffade min pojkvän som är från england. och nu har jag fastnat här kan man säga. Trivs väldigt bra men saknar sverige och alla svenskar. Jag har inte hittat nån svensk som bor nära mig, utan umgås mest med mina arbetskompisar i London och min pojkväns kompisar. hur trivs du som au-pair, hur känns familjen? kram!

2010-03-03 @ 23:18:13
URL: http://lindathoudal.blogg.se/
Postat av: viktoria

haha, joo vet. jag borde inte ga och tanka pa det. men det ar svart efter allt som hande. men ja, alla ar trevliga och vi har roligt som forr sa jag ar inte sa orolig just nu. ah okej :) ja, det ar baar 18 dagar kvar tills dem ar har :D:D jag ska stanna till den 26 november och inte en dag langre :P

2010-03-04 @ 10:03:54
URL: http://strindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0