But we've got to get out of here

YES YES YES! Ett nytt avsnitt av How I Met Your Mother, blir att rosta macka med nutella på och glo på det snart! :D Sen kanske nån film? Kollade på Love Actually igår, eller inte hela så kanske kollar på slutet av den, eller nån helt annan haha får se. Harry Potter och Halvblodsprinsen kanske? Såg igår att jag har den här ju :D :D Jag trodde jag hade tagit hem den till Sverige men nej! :D

Ohh, nu är det Friends på tv, det är alltid skoj så ska nog se på det först!


(random gammal bild. studenten <3 Matte, jag och Jonny)

Kommentarer
Postat av: tove

haha, jag vet, pappan är nog rätt så stenrik känns det som! han håller på att fixa en bil nu också som vi ska få åka runt i! han tar hand om oss bra så det är väldigt bra :) ja precis, väldigt skönt att dela på allt, det blir liksom ännu mindre att stå i då! konstigt nog är man helt slut när dagen är över ändå, haha :D

nej, bra val! det är inte kul när det känns halvdant helt enkelt. det är nu man har sin egna tid så den ska vara bra :) hur länge stannar du?

2010-03-02 @ 22:38:20
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: tove

ah, vad läskigt! skulle nog inte vågat ge mig ut jag! dom kör så vilt också! ;) men går det bra? :D det låter kanon! då har du massor av roligt framför dig!

2010-03-02 @ 23:35:55
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej!

Jag ska göra en hemsida i kursen webdesign och den kommer handla om aupairyrket. Jag har tänkt att några aupairer runt om i världen ska få svara på några frågor och att jag sedan ska publicera detta på hemsidan. Jag kommer naturligvis också länka till de aktuella bloggarna på min hemsida. Så det jag undrar är om du skulle kunna tänka dej att svara på dessa frågor om/när du får tid? Vet du några andra aupairbloggare som skulle vilja ställa upp, får du mer än gärna tipsa mej! :)



Au Pair frågor:



1.Vart jobbar du som aupair?

2.Hur kom du på att du ville jobba som aupair?

3.Om du åkte med en organisation, vilken åkte du med? Om du åkte privat, hur hittade du din familj?

4.Vilka består din värdfamilj av?

5.Vart bor du och hur är det där?

6.Hur ser en typisk dag ut?

7.Vad är det bästa med att vara aupair?

8.Vad är det sämsta med att vara aupair?

9.Vad brukar du göra på din fritid?

10.Har du rest något/planerar du att resa något under din aupairvistelse?

11.Hur mycket tjänar du och hur brukar du spendera dina fickpengar?

2010-03-03 @ 08:28:56
Postat av: viktoria

Hej! Joo det gar bra. Trivs val lite battre igen men forsoker att inte vara for glad over det, man vet ju inte om det hander nagot igen. Men jag ser framemot tills om 20 dagar :) Min mamma och bror halsar pa da :) Men allt med familjen har funkar. Hur gar det for dig? Trivs du fortfarande? Hur lange kommer du vara i england?

2010-03-03 @ 09:37:35
URL: http://strindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0