Awesomeness is not just a word, it's me personifierad

Jag är på så sjukt galet bra humör idag! Det känns bra! Fick en timmas sovmorgon, Steve kom hem tidigare imorse och hörde just hur Francesca gick upp så han ropade ner henne så fick jag sova till 8! :D sen när jag lämnat henne på skolan så drog jag till gymmet och man känner sig alltid lite piggare och fräschare när man varit där typ! :P Sov lite bättre inatt också även fast jag vaknade x antal gånger, men bättren igår! :)

Sen har jag bara slappat lite hemma nu ca 40 minuter, ska snart gå och hämta lillan :)

Ikväll kan jag checka in flyget tills imorgon och bestämma sittplats, wihooo SWEDEN TOMORROW EVENING!! :D it's gonna be great. Ahh, today is good, is good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0