You've got nothing to loose except from me and you

Idag har jag varit i Windsor! Jag åkte inte fel en endaste gång! Bara när jag letade parkerings hus hahaha men till slut hittade jag ett. :P Skulle träffa Lisa en svensk tjej men hon svarade inte på sms eller nå när jag väl var där, så jag gjorde vad jag åkte dit för själv istället - köpa gladiator skor! :) Hittade ett par snygga på New Look med silver detaljer (jag brukar bara hitta snygga med guld och jag vill inte ha guld) och kan ni gissa priset?! De var märkta med £8 eftersom det är rea på gladiator skor men jag fick dem för £6.40! Det är ju nästan ingenting! :)

Sen köpte jag boken "Hobbit" av JRR Tolkien, så ska läsa lite om Bilbo :D

Det tråkiga är ju att jag skulle kunnat åka och träffa Sarah i Reading och köpt sakerna där, men jag tänkte ju att ja men vad kul att träffa en ny människa. Men så struntar hon i att svara, lite irriterande. Men jag fick vad jag kom för så är nöjd iallafall! :D men som sagt hade ju kunnat åka till Sarah om hon hade tid >.< 

Btw, antingen krymper mina fötter eller så krymper skostorlekarna. Sandalerna fanns bara i storlek 37 - DAMN tänkte jag men så prövade jag dem och de passade precis. 38 skulle kanske setat liiite bättre men de skulle nog varit på gränsen till för stora. OMG liksom jag brukar ju ha storlek 38-39! :P


vad tycker ni?

äntligen har jag nåt lite mittemellan! :)
har ju bara haft högklackat eller converse innan XD

Kommentarer
Postat av: katja

Det var dålig stil av och dålig start med nya bekantskapen...Men kul att du kom iväg själv och gjorde nåt.



SKIIIITSNYGGA dojjor asså...men haka inte opp dig på storleken, det är som med kläder nuförtiden. Det man brukar ha passar inte alls....



Saknar dig så, du är så fin på bilden...



PUSS

2010-06-23 @ 09:04:10
Postat av: Tiina

Aa, haha det visade sig att hon inte hade nå pengar på mobilen och jag kunde ju bara smsa och inte ringa, så det blev lite misslyckat. Får väl se om de blir nån nästa gång :P



Ja visst är de fina, tack! :) Haha stämmer bra. Saknar dig med ,ringer dig senare idag! PUSS <3

2010-06-23 @ 11:10:11
URL: http://scraaat.blogg.se/londonlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0