You are still on my mind every now and then just so you know it

Today has been niceeee. Efter lunch gick jag och Francesca ner till Carmen och Stefi, sen drog vi och badade! :) det var roligt och hon var jätte duktig på att simma, snart kommer hon inte ens behöva armbanden tror vi! :D

Resten av kvällen har spenderats vid datorn, tvn och ja det är ungefär det. Skönt med en slö kväll. :) Jag vet inte riktigt hur det blir imorgon, jag vill gå ut men Marika har nog inget ID så hon kan kanske inte gå ut. Danskarna ska ut så jag kan ju följa med dem men då måste jag vänta på första tåget på morgonen, wohoo.

Kan ju alltid åka till Marika och bara ta de lugnt där och dricka lite vin, kunde vara trevligt. Men ja, får sova på saken och se hur de känns imorgon. :)

Kommentarer
Postat av: katja

Men Marika har ju passet..? Annars låter d som en trevlig ide´att åka till henne å vina å snacka om dessa britter, hahaha. Har hon ingen trevlig pub på området dit ni kan gå en stund...



Jag tycker bara det vore så trist om du måste luffa runt tills tåget går hem igen, blir så orolig :((



PUSS

2010-06-11 @ 10:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0