Sometimes you just want to stop the time

Kom hem igår då, efter en underbar helg med Sarah och Sara! Har varit jättekul, vi har dansat som bara den, haft picknick i en park, nästan fått fotbollar i huvudet, druckit lite och käkat en massa strips! :) Så tack tjejer för en väldigt trevlig helg.

Igår var vi tvungna att gå upp tidigt, vi kom hem ca 5 på morgonen haha så man var något trött, när jag kom hem köpte jag med mig present till Steve och så kom de massa folk hit och vi hade bbq party eftersom Steve fyller år idag. Det var väldigt trevligt, kollade på matchen tillsammans allahopa också, vilket var ett fiasko. Matchen alltså. Men det där andra målet av Lampard, den var faan inne!! sega blinda domare som inte gav England det målet :S

Jaja får se vad jag hittar på idag, eventuellt ska jag träffa en skotte HAHA! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tiina har du blivit ett fotbolls sällskap till Staffis ? :D

2010-06-29 @ 23:34:44
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0