Up in my lonely room, when I'm dreaming of you

Ikväll är jag barnvakt åt lillan. Vi har haft mys kväll och glott på film och käkat popcorn, sen läste jag en av hennes nya böcker tills hon somna. :D

Robin är på en party båt i London just nu, är jag avundsjuk? JA! Skickade han sms att Andy sagt att jag hade kunnat följa med? JA! omg, men jag jobbar ju så hade ändå inte kunnat den här gången. :)

För övrigt har jag lite mer hemlängtan än vanligt idag. Saknar min familj och mina vänner och katterna och just idag är det lite värre än vanligt. <3


Kommentarer
Postat av: katja

Låter som en trevlig myskväll ni haft :) Typiskt det skulle sammanfalla med barnis och partybåt samma dag, hade nog varit kul å hängt med...Men d kanske går fler såna båtar ;)



Jag saknade oxo dig extra igår, blir alltid så när familjen träffas. Nu kunde inte Maxen och Mari heller följa med så de saknades mycket oxo. Men du som är så långt bort, det känns på ett annat sätt för oss alla.

Hoppas du kan komma som tänkt, alla här behöver träffa dig.Även jag fast jag nyss varit där.



Skulle behöva prata med dig innan du pratar med familjen om ledigheten!!



PUSS

2010-06-06 @ 07:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0