There is so many things I like about this

Ahh, har haft en super trevlig dag med Sarah och hennes kusin Malin idag! :) Vi har varit i Reading, shoppat lite (jag var tvungen - ett par häftiga Converse skor på REA!!) och käkat god lunch på Pizza Express. Sen jobbade Sarah några timmar så vi umgicks med hennes au pair pojkar! Så drog vi iväg till katthemmet där Sarah brukar hjälpa till ibland. Så många fina och gosiga katter det fanns! Kattungar fanns det också, i olika åldrar :) En liten stackare som blivit övergiven i ett garage eller nåt som bara var 4 dagar gammal och blivit placerad hos en katt mamma med sina ungar som var ca 1 månad. Tycker det är bra att det finns såna här ställen som tar hand om katterna som behöver hjälp. Funderar starkt på att skriva upp mig som en "cat cuddler" som Sarah är så jag med kan åka dit och gosa med missarna ibland! :)

Sen åkte vi och käkade på KFC vilket var godde. Men nu är jag fattig människa! :P tur de snart är fredag så man får lite pengar :) har blivit bjuden till en bbq av Bianca och tjejerna på fredag, ska nog dra dit! :D Vore ju kul. Vill gärna se Anne också, sista helgen för henne i England nu :(

Imorgon kanske jag ska träffa R en vända, får se hur det går.. Sen på kvällen vill skotten ses så ska nog göra det. På torsdag I'm back to work again! :)

Kommentarer
Postat av: katja

Du har verkligen mycket kring dig och om dig därborta, inte en lugn stund...Kul att du har så bra kompisar. Har du inte försökt få nåt extra jobb ännu, pengarna flödar på bra där. Du behöver börja spara lite nu, så du har när du kommer hem oxo.



Vet du, Bella å jag käka på donken, å där hade de små kycklingbitar som påminde lite om KFC :)))



Å pojkarna står på kö för att få träffa dig där, skottar, walesare, britter...hahaha.



Var rädd om dig <3



PUSS

2010-06-30 @ 09:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0