My feelings are so mixed, messed up, confused

Jag har haft en jätte bra helg. Fredagen spenderades med Sarah och vin och massa prat eftersom det blev tyvärr för sent att åka in till Marika och jag visste inte vart puben var de skulle till heller :/ Igår träffade jag Johanna och vi kikade på skor och lite så sen mötte vi danskarna och käkade. Igår var det alldeles underbart, kollade på matchen Denmark - Cameroon på zoo bar med danskarna, och det var självklart smockat med andra danskar också :) DANMARK VANN WIHOO!! :D sen var de ju scandinavian party och vi dansade och hade det kul. Åh vad jag kommer sakna dem. :(

Det här var nog sista gången Anne var ute nu innan hon åker :/ hon åker om 2 veckor. Sen blir det nog Sarah, sen Sebastian sen Line som åker. Usch så tråkigt. Men man får försöka hälsa på varandra. :)

Har haft så himla kul med dessa underbara tjejer (och Sebastian som jag lärt känna nu på slutet då) har så många minnen tillsammans med dem. Alla våra crazy nights out som den ena är bättre än den andra. Är så glad och tacksam att jag träffade dem och har fått så fina vänner. men jag kommer att sakna ihjäl mig. hur ska jag klara mig utan våra snack om allt och inget, alla skratt och galna kvällar? <3

Är så glad att jag iaf fortfarande kommer ha Marika och svenska Sarah här. <3

Just nu är jag seg. Rhod var snäll nog att låta både mig, Line och Sebastian sova hos han, väldigt snällt ju. Så vi tog en nattbuss som tog väldigt lång tid igen men vi slapp iaf vänta, den kom just när vi kom till buss stoppet så de var ju bra! :P Line och Sebastian drog tidigt och sen drog R vid lunch för han skulle spela cricket XD så sov jag lite till sen åkte jag hem. Förseningar på tunnelbanan och så missade jag tåget i Waterloo så fick vänta, lite drygt men nu är jag hemma iaf. Blir en slö hemma kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0