It is so much more fun when you're around

Igår var kul! Spelade lite dart, vilket uppenbarligen inte riktigt är min grej jag fick bara 3 poäng HAHAH, men kul var de! :) Sen satt vi bara och pratade och så, det var en bra kväll. Träffa nytt folk och så, alltid kul! :D

Idag är jag dock lite trött, fick sovmorgon till 8 iaf så det var nice. :P ska snart iväg och köpa en tidning åt grannen som blivit opererad, Steve hade glömt att köpa med sig en imorse. Sen ska jag hämta upp Francesca och så ska vi väl käka lite lunch sen eventuellt dra iväg och simma lite vid gymmet. :)

Vet inte riktigt hur helgen ser ut än, vore kul att åka till London och träffa Marika och ev danskarna. Men har inte planerat nåt än, ska väl försöka se hur det ser ut för folk ikväll. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0