I would much rather want you to come

Hujjj vad trött jag är! :) i måndags hade jag F själv, som oftast på måndagar. :) Vi kikade på Snow White och sen kom Robin hit och sov över. Igår var en rätt så slö dag, efter lunch drog Robin hem och då gick jag och Frankster till Carmen och Stefi. Spelade massa Mario Kart! :D

På kvällen ringde sötisen och fråga om jag ville ses, så jag gick in till Bracknell och träffade han och Andrew och några av deras kompisar, det var nice! :) så gick vi hem till Robin för han behövde packa några saker och så gick vi hem och han sov hos oss igen. Kommer ju inte se han på typ en vecka nu, han ska på Download festivalen. :( Är man avundsjuk? Jaaaa! skoja inte!! :P

Får se om jag går ner till puben ikväll, Andy skulle nog dit iaf. Vore kul att träffa lite folk ju. :)

Kommentarer
Postat av: katja

Alldeles rätt, sitt inte hemma och sukta - ut å träffa lite folk :) Både kul och tiden går fortare...



PUSS

2010-06-09 @ 17:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0