I used to be love drunk but now I'm hungover

Hejsan i det fina sommarvädret! Sommaren har återvänt till England och det är alldeles underbart! Galet varmt och soligt är det! :) Kan inte hitta solskydds grejen, jag som vill lägga mig i trädgården och försöka få lite färg men vill ju inte bränna sönder mig! :P jaja.

Fick en redig sovmorgon imorse, nästan ända till 8.30! Det var nice. Så fixa jag lillan och gick med henne till skolan! :)

Imorgon ska jag nog till South Hill och träffa lite folk igen. Det blir kul. :D

Jag och Kelly har kommit fram till att hon ska ta över mitt gym medlemsskap. I början gick jag ju ca 2 ggr i veckan, nu var det jätte längesen jag var där. Sen jag började lära känna mer folk och få ett socialt liv har jag inte gått nånting typ ju. Men det gör mig inget. Jag får börja promenera igen istället! :)

BTW?! Är det några av er svenskar i London som ska till Hyde Park på lördag och fira midsommar? Jag vill dit men typ ingen av de svenskar jag känner ska dit?! :/



Kommentarer
Postat av: katja

Men du ... då lär hela parken vara full av svenskar, iväg dit bara, du kommer få kontakt med nån/några ska du se ;)



PUSS

2010-06-23 @ 19:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0