I don't know what to say really

That's it. No more Tiina och Robin. Men det känns helt okej. Har varit alltför jobbigt och gjort alltför ont på alltför kort tid och nu är det över. Pricken över i kom ju igår då - han hade träffat nån på festivalen. Jag visste det. Jag kände på mig att nåt hänt där borta. Det som gör så himla ont är att han inte ens kunde hålla fingrarna i styr. Han svär att de inte gick hela vägen men man vet ju inte. Även om de inte gjorde det så räcker det och blir över att de gjorde annat och att han hade ett sugmärke. Jävla killar. Vad ska man göra?! Hur ska man göra för att duga och räcka till?

På ett sätt känns det så bra, jag och mamma har pratat om det här flera gånger och redan för någon vecka sen eller två sa vi att "Robin är säkert en jätte kul kompis att ha, men kanske inte den bästa som pojkvän". Så jag har gått i tankarna om att göra något åt allt. Men sveket att han hållt på med någon annan, det är det som gör ont. Nåväl, "there's lots of more fish in the sea" som Steve och Kelly säger. And there is. I just need to find a good one..

Vi är iallafall vänner. Det känns bra. Klart det känns lite skumt nu i början men som sagt, allt gick så fort fram och jag har mest varit fundersam och känt mig övergiven den korta tid vi var tillsammans så det känns ändå bra. Jag är fri att göra vad jag vill igen. Slippa oroa mig över att nåt hänt, att jag gjort nåt eller ja bara känna mig i vägen.

Tack till mina underbara vänner som stöttar och bryr er, det betyder mycket. <3

Kommentarer
Postat av: Alina

Jag tycker att han låter heldum! Inget att gråta över, även om det såklart är skitjobbigt i början. Alla är värda någon som VERKLIGEN bryr sig! Kram på dig och hoppas du snart mår bra!

2010-06-16 @ 13:34:35
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: katja

Ja vi har just pratat i telefon, men vill ändå kommentera.

Jag håller med att det som smärtar och sårar mest är då man vet att killen ens rört en annan tjej. Bara det är att gå lååångt över gränsen.Det tar tid att läka det såret, och det värsta är att man blir misstänksam på nästkommande killar. Men det är oxo på både gott och ont..

Du ska bara vara precis som du är, ha precis dina normer och krav, och vara dig själv.Du ska fortsätta vara den ärliga, mogna, självständiga tjej du är, som kräver respekt och ärlighet tillbaks.Du har alldeles rätt krav och önskemål för ett förhållande, släpp inte det.Klarar inte killen detta är han inte redo för ett förhållande med dig. Och kom ihåg, det är HANS val, DU har inte gjort nåt fel!!



Du kommer säkert åka på flera smällar, du är ännu ung. Varje gång lär du dig något nytt, fast det gör förbannat ont.Men en dag hittar du den som är "perfekt" för just dig, för han finns där och ni möts när den tiden är inne.



Det är jättebra att ni kan vara vänner iallafall, och att han ändå vill hjälpa dig till att hitta fler bekantskaper där.Det blir skitjobbigt och smärtsamt i början, men du fixar det. Det var ändå bra att detta kom så snabbt, skulle vara ännu värre om ni hunnit vara ihop en längre tid.



Börja ladda inför helgen med tjejerna nu, håll dig sysselsatt så du inte bara sitter hemma och grubblar. Ni tjejer brukar ha så himla kul ihop, och det är vad du behöver nu.Det är en jäkla tur du har dessa tjejer, jag vill inte ens tänka på hur det varit om du inte haft dem.



Kom ihåg: Du är värd det bästa Tiina!!



Många pussar och kramar <3

2010-06-16 @ 17:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0