I can't help but being a bit disappointed

Åh. Jag hade ju bestämt med Bianca o co att jag skulle med dem till South hill igen imorgon. Men jag måste jobba dag-natt-dag imorgon. Suck :( vill ju lära känna och umgås med folk nu när jag äntligen träffat några som verkar schyssta. Men får väl hoppas vädret blir bra nästa torsdag så de drar dit då med.. :P

Idag har varit nice. Jag och F gick till Carmen och Steffi. Efter de gick vi till lekparken och sen köpte vi glass! :) Sen var vi hemma och lekte i trädgården och lite sånt. Vädret har varit otroligt, varmt som fan och sol! :) SOMMAR!


hej jag ser mongo och fet ut idag men jag bryr mig inte! :P

glass paus vid ett buss stopp. jag har bränt mig idag syns de? XD

Kommentarer
Postat av: katja

Fyyy vad synd att det blev så igen :/



Vaddå "mongo och fet"...jag hoppa till när jag såg bilden och tänkte direkt: " Ojojoj vilken fin bild på tjejerna!!!" Så himlans fina är ni...

Den andra är lite kul, kolla hur F sneglar på glassen, HAHAHAHAHAHA!!!!!



PUSS

2010-06-24 @ 09:12:06
Postat av: Nisse

Jag har pratat med en tjej. som har ett helt underbart inre. Som bryr sig som hjälper som stöttar. Och jag kan säga, att känslor för utsida är inget än känslor för insidan, De är insidan som räknas. Du är den mest underbara människa jag pratat med. och jag längtar av hela mitt hjärta och hjärna tills jag får träffa dig irl. Du betyder hur mkt som hellst sötis <3<3

2010-06-28 @ 01:19:40
Postat av: katja

WOW !!! Denna "Nisse" har fångat upp dig precis som du är gumman. Jag få rysningar i hela kroppen, för det är ju exakt så du är - du bryr dig, du hjälper och stöttar, du är alltid redo att "finnas där" då någon behöver tröst. Din utsida speglar inte ens hälften av hur vacker och hur god du är som människa inuti.



Nisse vet inte själv hur rätt han har....



Massa PUSSAR på dig mitt hjärta <3

2010-06-29 @ 09:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0