You can stand under my umbrella

Alltså, jag vet inte vad det är! När jag sover hos Marika eller Sarah sover jag helt underbart bra, vaknar bara kanske 5-6 gånger. Idag sov jag helt okej (som vanligt hemma) tills kl 4-8 då jag vaknar ungefär var 10e minut, efter 8 kan jag sova 1 - 1½ timme i sträck igen. Vad händer? :S Jag tror det är för jag har fönstrena öppna och mitt rum är ju mot skogen och fågel jäklarna börjar sjunga as tidigt på morgonen. Det måste vara det? :S

Jaja. Strunt samma! :P Idag blir det att jobba lite och sen kommer Sarah hit! Ikväll åker vi till Wokingham, ska bli kul, as länge sen jag var ute där ju! :D Möter nog säkert på Dan och dem också, kul. :) Så kanske skotten kommer förbi en vända sa han, haha! :)

Jag känner mig glad just nu. Hoppas de fortsätter i samma stil! :) och hörni, om 20 dagar åker jag till SVERIGE några dagar <3 ska bli himla kuuuul att träffa alla :D



Kommentarer
Postat av: katja

Hmm..Är nog lite att du " sover på jobbet " hemma oxo..Då sover du kanske inte lika tungt, utan är inställd på att vakna och jobba...Samt att fåglarna väcker dig, de låter inte lika fint som här ;) hahaah.

Gladheten håller nog i sig nu, du har ju gjort ett bra beslut med du vet vad ;)



ÅÅÅ jag önskar dig en riktigt trevlig dag och kväll gumman :) Blunda å känn min kram till dig <3



PUSS

2010-07-09 @ 12:11:37
Postat av: Söder

http://open.spotify.com/track/4wH29TM74O3788Kn1KzWuY



Start från och med 6.10 gäller!

2010-07-10 @ 00:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0