Yet another list to do

SENASTE:
Dryck: Vatten
Telefonsamtalet: Kelly
SMS: Sarah
Sång du lyssnade på: Muse - New born
Gången du grät: Kommer inte ihåg

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Jaa
Har någon varit otrogen mot dig: Yes
Varit kär?: Jag tror det?
Förlorat någon speciell person: Jaa
Varit deprimerad: Ja
Varit så trött att du somnat sittandes: Haha japp :D

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Röd
färg 2: Grön
färg 3: Svart

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Japp :)
Fått ditt hjärta krossat: Mjaa
Skrattat så att du har börjat gråta: HAHA många gånger!
Träffat någon som förändrat ditt liv: Yep
Insett vilka som är dina äkta vänner: Jag tror nog det, ja
Fått reda på att någon har pratat om dig: Jaa!
Kysst en kompis: Yes

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Så gott som alla
Hur många barn vill du ha: alltså vet fan inte..
Har du några husdjur: Japp min katt Swinto (i sveriget)
Vill du ändra ditt namn: Nej :)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Gick på bio sen sov hos Marika! :D
Vilken tid vaknade du idag: 4 (försökte somna om men de blev bara några minuter åt gången fram till kl 7 då Francesca väckte mig)
Vad gjorde du igår runt midnatt: Käkade chips and mayo med Andy, James, Marcus, Koi och Louise :D
Någonting som du längtar till: TORSDAG - SVERIGE!!! <3
Senaste gången du träffade din pappa: Pappis Staffan var den 5 april
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Ha eget boende/bo i flatshare här i England :P
Vad lyssnar du på just nu: 30 seconds to mars - closer to the edge
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja min brorsa Jocke's mellannamn är Jens så :D
Vad gör dig irriterad just nu: Hehe.. en del saker
Vad är ditt namn: Tiina
Singel/upptagen: Singel!
Stjärntecken: Tvilling ^^
Kille eller tjej: Jag är tjej?
Grundskola: Fröslunda/Odensvi/Malma
Gymnasie: Ullvigymnasiet :P
Högskola: Inte än iaf
Hårfärg: Mörk blond typ
Långt eller kort: Ganska långt
Längd: 164 cm tror jag
Vad gillar du gällande dig själv: Finns några saker :)
Piercings: Mja näsan och ena örat hah de andra har växt igen >_<
Tatueringar: 3 stjärnor på vänstra handleden, ovansidan
Höger eller vänster: Huh? Högerhänt, eller vadå?

DIN FÖRSTA:
Operation: Har inte opererat mig
Piercing: Öronen
Tatuering: Stjärnorna, är ju de enda än så länge
Bästa vän: Ida måste de ha vart
Sporten du spelade: Ridning
Husdjur: Min första egna var nog katten Emil som jag blev allergisk mot :(
Vaccination du minns: Stelkrampssprutan när jag gick på Fröslunda :P
Konsert: WESTLIFE haha! Första riktiga konserten iaf har ju sett småband spela förr
Förälskelse: Ja du.. Tim kanske HAHA!
Alkohol du drack: Öl tror jag?

JUST NU:
Äter du: Åt nyss en toast med cheddar ost :D
Dricker du: Vatten
Är du på väg att: kolla på Masterchef Australia
Lyssnar du på: 30 seconds to mars - vox populi
Väntar du på: ingenting egentligen

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Jag vet inte, kanske sen
Vill du gifta dig: Jag vet inte
Karriär i åtanke: Jag vet inte :P
(jag vet ingenting just nu, helt seriöst)

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Båda!
Kramar eller pussar: Båda igen
Kortare eller längre: Längre men jag träffar oftast de som är kortare nu för tiden XD
Romantisk eller spontan: Lite av båda
Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar
Tatueringar eller piercingar: Både och ;)
Känslig eller inte: Lagomt
Ragg eller förhållande: Beror på vem personen är :P
Bråkstake eller tveksam: Ska helst vara en bra blandning, inte för mkt av nåt

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Jaa :P
Tappat glasögon eller linser: Solglasögon, ja
Haft sex på första dejten: Erm ja
Krossat någons hjärta: Jag tror det
Har du blivit arresterad: Nej
Dissat någon: Jaa
Gillat din killkompis (mer än som vän): Japp

TROR DU PÅ:
Dig själv: Jadå!
Mirakel: Japp
Kärlek vid första ögonkastet: Kan nog hända
Himlen: Alltså.. vet inte. nej.
Tomten: Jaa
Att kyssas på första dejten: Jadå! :)
Änglar: Ja och spöken

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej inte två riktiga pojkvänner samtidigt
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Det borde vara det
Vad kan du verkligen inte leva utan: Familjen och vännerna och djur
Vad vet inte så många om dig?: hmm. finns nog en hel del saker många inte vet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0