Feels like we're on the same level

Det var verkligen kul att träffa Marika måste jag säga! Kom hem för någon timme sen. Marika du är för underbar, så rolig och knäpp och precis som jag med humor och konstigheter, haha! :)

Igår var vi hemma med Ben, var i parken en vända och sen när pappan kom hem drog jag och Marika och träffade Tina och Linda i Greenwich på en pub. Kollade på fotbollen och så, det var trevligt! Mötte på halvknasigt folk haha och på hemvägen köpte jag och Marika strips med mayo, så sjuuuukt gott! :D

Idag har vi mest slöat, sen drog vi oss till affärerna, sen till McDonalds och köpte en varsin Mars milkshake. Så himlans god. Så gick vi på militär jakt, HAHA nej då men ja det var en lite rolig händelse måste jag säga. Så gick vi och hämtade Ben från skolan och drog till parken. :P

Imorgon blir de utgång i Wokingham med Sarah och kanske nå fler, får se vilka som är ute! :P Ska bli skoj skoj skoj! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa Tiina, du har en kanonvän i Marika där :)) Ni är smått galna bägge två och har samma "tänk" om saker, det såg ju jag när jag var där. Som du vet gillar jag Marika jättemycket, känns så bra att ni har varann.



Så roligt att läsa ni haft så kul på ert möte igen :))



Hoppas din helg blir bra nu, var rädd om dig hjärtat. Jag rakastan you <3



PUSS

2010-07-09 @ 10:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0