It feels good good gooooood

Hade en riktigt kul kväll i Wokingham igår! :) Jag och Sarah tog först taxin dit, dessvärre var en väg avstängd så vi fick åka genom Binfield - tog längre tid - blev dyrare. Men vad gör man! :P Gick iaf till en pub och satt där ett tag och tog en drink eller två. :)

Sen begav vi oss mot Gig house och var där ett tag. Plötsligt var albanerna där, som vi träffade i Reading förut, jäkla idioter dem också. :S men men. Så mötte vi på Dan och hans kompisar och umgicks me dem lite. Så var de dags att gå till the Spin och dansa! Vi dansade och det var så sjuuuukt varmt, helt genom svettig blev man ju haha! Men alla blev väl det så. Så mötte vi på Tom haha så dansa lite med han också. Och så med Dan och dem och lite annat folk. Kul var de!

När vi skulle hem ville alla taxis ha £20 för att åka till Bracknell, fuck off aldrig i livet sa jag. :P Till slut hitta vi en som körde oss för £15 iaf. Så det var ju helt okej, men förut har jag betalat £11-£12.

Allt som allt var det en bra och rolig kväll! :D idag ska jag och Sarah träffa skotten och en till, höhö. Kanske ska på bio even! :D


igår innan vi drog ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0