Sometimes you see things about people that you don't like

Igår var trevligt! Först gick vi på bio och såg Eclipse, den var himla bra måste jag säga! Drack lite granna inne på bion, haha så jävla kul. Sen gick vi till en bar och tog en drink, så drog vi mot camp men det var för sent så vi kunde inte gå in, eller ja vi kunde men då skulle vi kunnat vara där typ 10 min så de kändes onödigt. Så vi bestämde oss att vi skulle åka till en park och ta några öl bara, och skotten blev typ as sur. :S man ba okeeeej, mycket att bli sur över? Men ja, så åkte vi till parken och så, och det var trevligt.

Sov hemma hos Sarah, jag älskar verkligen hennes säng måste jag påpeka igen. :D innan vi la oss käka vi rostade mackor med svensk räkost, SÅ SJUKT GOTT! :D har inte ätit räkost sen innan England typ! :O tror dem har det här till och med, måste kolla upp det.

Snart ska jag ner till puben och kolla på matchen. World cup finals idag ju! :P

Kommentarer
Postat av: Sarah

trevlig kväll var det i alla fall. haha, och min säng är kung över alla sängar. LOVE IT! det finns något som liknar räkost här i england, annars finns det på ikea eller på totally swedish :) xx

2010-07-12 @ 00:10:23
URL: http://missbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0