Sometimes you realise you made the wrong decision

Morrn morrn. Igår var helt okej, gick ner till puben och kollade på matchen med lite folk. Spanien vann 1-0. Efter ett tag drog de flesta vidare till Wokingham, de frågade om jag ville följa med men jag tackade nej. Åååh varför gjorde jag det, ångrade mig så snart de hade dragit. :( hade ju varit as kul, varför tacka jag nej för? :O

Men men jag satt kvar med Robin och australian Andy och en som hette Alex ett tag sen drog vi hem till Andy och glodde på film och sen gick jag hem och sov. :P ahh, skulle följt med till Wokingham juuu, men det var en trevlig kväll ändå måste jag säga. :)

Jaja, hoppas ni hade en bra lördag kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: katja

Hmmm...det var inte meningen du skulle med, kanske nåt gott i det :/ Bra att du ändå fick en trevlig kväll.



Vi tog det bara lugnt, så skönt så :)



PUSS

2010-07-04 @ 12:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0