Something to do when you're a little bit bored

Snodde en lista av syrran! :D

1. Berätta om första fyllan.
Kommer inte riktigt ihåg om jag ska vara ärlig?
2. Berätta om första kyssen.
Minns inte det heller riktigt? Var väl på Tunafors eller det var väl mer första pussen, första riktiga kyssen var nog i Odensvi HAHAHA
3. Vem är ditt snyggaste hångel?
Ryan kanske höhö
4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
Ett år yngre och sex år äldre typ
5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
Hehe måste säga ja på den du!
6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
Ögonen skulle jag tro, inte påsarna men själva ögonen :D 
7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
Ett fint leende, och får gärna ha smile gropar
8. Favoritsexsoundtrack.
Vet faktiskt inte :P
9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
Har typ inga skivor längre
10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
Jared Leto!!!!!!!!
11. Har du ljugit för att få någon i säng?
Nej varför behövs det?
12. Har du strippat för någon?
Nej tror inte de, inte seriöst iaf XD
13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
Haha gjorde de säkert nån gång när jag var liten!
14. Har du snattat?
Ja men det var längesen och typ tuggummin :P
15. Har du moonat?
Nej det har jag faktiskt inte
16. Den du levt och upplevt mest med?
Svårt.. Säger några faktiskt: mamma, Marina, Marika
17. Hur många har du varit kär i?
Jag har svårt att veta vad innebörden av kär är, har gillat många men vet inte hur många jag verkligen varit kär i
18. Käraste ägodel?
Mobiltelefon. Skulle inte klara mig utan den!
19. Vad skulle göra dig mest glad nu?
Om tiden gick super snabbt till jag ska till Sverige. Eller iaf till nästa helg. I DO LOVE THE WEEKEND :D
20. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?
Vet inte riktigt, mycket
21. Homo, hetero, bi?
Jag är hetero
22. Vad är kärlek?
Jaa du, den som det visste. Finns många olika slags kärlek är det enda jag vet.
23. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak?
Skulle nog inte ändra nå.. Everything happens for a reason. Dock är det alltför många onödiga saker som händer och sker och ibland har de inte visat sig komma nå bra ur de ändå, än iaf
24. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
Det finns nog en del ja
25. Ordet är ditt.
I'm awesome

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0