Something to do when you're a bit bored

Stal denna lista av min coola syrra Marina

Har du ett förhållande?  Nej
En bästa vän? Min syster Marina och min mamma <3
Haft ett seriöst förhållande? Yes
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Har nog hänt
Fått ditt hjärta brustet? Ja
Haft one night stand? Yes
Skrikit åt en lärare? Höjt rösten kanske :D
Kysst någon som du sedan ångrat? Haha jaa
Ljugit för dina föräldrar om vart du är? Nej
Några smycken som kostar över 1000kr? Nej
Några husdjur? I Sverige har jag min katt Swinto <3 
Hamnat på en polisstation? Mja, har ju varit hos polisen

Dagens kläder?  Randig klänning
Dagens hår? Utsläppt vanligt :P
Dagens låt? You me at six - Liquid Confidence

Min första vän? Ida
Första riktiga kärlek? Daniel
Första husdjuret? Katt 

Piercad? Näsan
Tatuerad? Jaa mina stjärnor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0