Something else to do when you're a little bit bored

Okej jag är en nörd. Jag gillar listor. heeeehhhh

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Sarah
2. Personen du pratade I telefon med: Alex
3. Du fick SMS av: Rhod
4. Du kramade: Sarah

IDAG
5. Kläder: Grå klänning, leggings
6. Bättre än igår: Inget tror jag?
Eller fick iaf flera goda skratt med Sarah idag :D

IMORGON
7. Är det: Dags att jobba igen.
8. Planer: Beror på hur Francesca mår, hon är sjuk
9. Något tråkigt som händer imorgon: Är väl inget särskilt

FAVORIT
10. Nummer: 4
11. Färg: Rött, grönt, svart
12. Årstid: Höst och vår

FRÅGOR OCH SVAR
13. Saknar du någon?: Jaa :(
14. Humör för tillfället?: Irriterad och trött.
15. Det första du gjorde I morse?: Försökte somna om
16. Vad åt du sist?: En skink bit
17. Vad irriterar du dig på?: Mycket just nu..
18. Tror du på distansförållanden?: I vissa fall
19. Vem tänker du på just nu?: illi, snackar med han på msn så :P
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Nja haha kanske
21. Vart reste du sist?: Sverige i April 
22. Vad gjorde du igår kväll?: Dansade som fan, drack och hade kul!
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Lite av båda skulle jag tro 
24. Ler du ofta?: Jag tror det, försöker att vara glad och positiv och ett leende kan göra så mycket
25. Välj en, kärlek, skönhet, kreativitet?: Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Japp
27. I vems säng sov du i igår natt?: Sarah's, LOVE IT haha!
28. Vilken färg har din tröja?: Klänning, grå

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Japp
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Oh ja
31. Gråter du när du skadar dig?: Ibland. Bara om det är illa :D

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Jag tror att jag är oftast glad
33. Vad gör dig glad?: Mycket, ibland de minsta saker
34. Önskar du att du var lyckligare?: Det händer
35. Är lycka överskattat?: Nej
36. Kan musik göra dig glad?: Ja, musik är bland det bästa jag vet.
Det kan hjälpa en med så många olika känslor och tankar.

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Jaa
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Japp
39. Har du en flick/pojkvän?: Nej
40. Är du nöjd med det?: Ibland, ibland inte
41. Är du kär?: Nej

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: Hata är ett starkt ord. Hatar nog ingen.
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: HAHA jaa, eller hur Marika :P
44. Är du en mobbare?: Nja det tror jag nog inte!
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Jajamen
46. Har du blivit sviken någon gång?: Japp..

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: Ja och Nej
48. Favoritämne?: Engelska
49. Värsta ämne : IDROTT
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Går inte i skolan nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0