Nice is a word that doesn't really fit in this time

Det blev en kort picnic hos Carmen, men det var mysigt ändå! :) De skulle nämligen iväg och kolla på skolan som Stefi börjar på i höst! :) När vi kom tillbaka har vi inte gjort så mycket, tagit de rätt så lugnt och sen har jag läst lite, jag är ju trots allt ledig så ska väl inte behöva hålla igång precis hela tiden. :D

Vi ska ha bbq ikväll, godheten. Men kommer bli tight med tiden, tror inte vi har börjat än och jag blir hämtad 6.30. Jaja i värsta fall får de spara åt mig tills imorgon haha så käkar jag nå annat snabbt innan jag drar.

Nu var de längesen jag hade bilder i bloggen. Skärpning! :)


Lyssnar på All Time Low. sååå bra och liksom lätt att lyssna på! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0