It's weird how your feelings can change so quickly

Idag har jag och Francesca bakat negerbollar och Jam tarts. Det blev lyckat! Francesca gillar inte negerbollar så jag får äta upp alla själv om inte Kelly och Steve stjäler några, wohoo! :D haha.

Nu på kvällen har jag och Kelly kollat på Come dine with me. Det är bra. Jag gillar matlagningsprogram. Det är kul! :D Särskilt Hells kitchen och Jamie Oliver och Top Chef och såklart Come dine with me. :P

Btw, som vanligt nu när jag ska hem till Sverige snart känns de som att man verkligen planerar måltiderna noga. Måste ju hinna med att äta allt gott svenskt! Pizza, kebab, kines mat på big inn, lustigkulla, mjukglass, ris och kassler låda, våra egna grönsaker o.s.v. haha :D

Kommentarer
Postat av: Alina

Haha, älskar att du skriver att du vill äta all SVENSK mat. Och så nämner du pizza, kebab och kinamat.. :D



Det är bara bra med mig! Åker också hem snart. På lördag, för två veckors semester! Känns helt underbart!

Hur länge blir du borta?

2010-07-21 @ 00:14:07
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0