It's great just to have someone to talk to sometimes

Har pratat med både Marina, Marika och Mamma (dessvärre med mami bara på datorn inte tele men mycket bättre än inget) idag. Mina 3 allra bästa M ! :D har varit skönt att bolla lite tankar, tänka på annat, lyssna vad som händer och sker, få åsikter, och av Marina särskilt att få POTTRA över telefon lite! :D

Jag är så tacksam att jag har så underbara vänner och familj, både i Sverige och England. <3

Francesca var lite putt idag och ville inte göra nånting. Då sa jag åt henne att nu åker vi till Reading och träffar Sarah och Malin och Sarah's au pair pojkar! Så begav vi oss, det var riktigt trevligt. F lekte bra med pojkarna, särskilt med Max. :) de var så gulliga allihopa och de verkade ha så kul. På hemvägen var det mindre trevligt. Att ta sig från Reading i rush hour är inget jag rekommenderar särskilt när ni har ett barn i bilen! :P men F skötte sig så bra och vi diskuterade saker och pratade om att vi var ute på ännu ett av våra äventyr, haha! :)

BTW här har ni mina nya snygga Converse :D

Färgglada och snygga!

me like them höhö

Kommentarer
Postat av: katja

Det är JÄTTEBRA och JÄTTEMODIGT att du pratar med flera om det du går och grubblar på. Annars fastnar man i sina egna tankebanor, det blir en labyrint man inte hittar utgången i. Det är bra med input och feedback från några utanför, det kan leda till att man till slut hittar lösningar man inte själv tänkt på. Jag känner mig hedrad att vara en av dem du pratar med, och hoppas kunna hjälpa dig lite i tankegången.



Modigt av dig att våga köra alls i det där underbara landet. ;)



Du är allt en Converse-lady, faller alltid tillbaks till dem, hahaha :)



PUSS

2010-07-02 @ 08:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0