It has definitely been an eventful weekend

Sorry för dålig uppdatering! Här kommer ett massivt inlägg om de senaste dagarna dock. Har varit upptagen haha! Onsdagen träffade jag Andy, Robin, James, Clare och Mark och vi snackade och så, spela lite biljard. I torsdags åkte jag till Sarah och fikade, sen åkte jag hem och fastnade i värsta rush hour'n i Reading >_< sen så kom Marika till mig. Vi drack lite vin och pratade hela kvällen typ sen somnade vi på mitt golv när vi kollade på the Inbetweeners! XD

På fredagen åkte vi hem till Sarah och gjorde fläsk pannkaka haha och så gjorde vi oss iordning för en night out in Reading! Gick först till Walkabout sen till Q (som vanligt) och det var as kul. Mötte på skotten och playern där på Q också, omg? :P Jaja sen tog vi en taxi hem och käkade räkostmacka och sen sov vi. Marika klev på glas på Q också, stackarn, blödde som bara den. :( HAHA så jävla kul, de var just när vi mött på skotten och han, jag ba "excuse me, my friend have stepped on glass, i have to go and see that she's alright!!" låter ju som värsta ursäkten någonsin men det var ju sant. :P

Lördagen var en slöar dag och sen åkte jag och Marika hem och så käkade vi och sen gick vi ner till puben. Mötte Robin, Andy, Teague, Koi, Mark och Clare, efter puben drog jag, Marika, Andy, Robin och Teague hem till Robin, haha det var en rätt rolig promenad eller hur Marika? :P bra kväll var de! ;)

Sen var det söndag och vi drog hem och slöade lite till och glodde på The Holiday. Sen åkte Marika hem och jag gick och träffade folk och hade de trevligt, så köpte vi chips and mayo (jag iaf, de andra hade chips and cheese typ haha) sen fick jag skjuts hem och så.

Idag har jag jobbat sen 7, inte kul då jag vaknade ca 4 då kelly klev upp och duscha och grejer. :/ men inte hennes fel hon var tvungen att åka jätte tidigt. Jag och Francesca lekte hemma och sen åkte vi till the Look Out med Carmen, Stefi, David och Richard. Barnen lekte i parkerna och sen gick vi en promenad som tog typ 700 år. :P sen så åkte vi hem till Carmen allihopa och åt och sen stannade jag och F där ända tills ca 8.10, då sa jag att det var dags att gå hem, hon brukar ju lägga sig typ 8. :) jobbar dag-natt-dag-natt-dag nu till onsdag eftermiddag då kelly behöver vara borta två dagar på raken. Imorgon ska jag göra jätte god mat iaf - fisk och potatis och grönsaker! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0