I'm falling deeper down and I don't know what to do

Idag är de lite regnigt och svalt ute. Skönt faktiskt! :) Just nu sitter jag och lyssnar på musik tv och skriver med Marika. Så glad att jag har dig gumman, helt seriöst. :)

Så mycket att tänka på, så många val att göra. Vill att det ska bli bra men hur vet man vilket som är rätt och vilket som är fel? Har ingen aning, känner mig bara riktigt förvirrad och vilsen haha. Hur kommer det sig att jag ska trassla in mig så dant?

Jobbar idag och sen är jag ledig tills måndag. Får se vad som hittas på under "ledigheten" kommer antagligen hjälpa till när jag är hemma som vanligt men utöver det liksom. :)

och SWINTO, du kan ju gärna ta och komma hem nu älskling :( :( :(

snälla, låt inget ha hänt dig. <3

Kommentarer
Postat av: katja

Vad är det nu som är så förvirrande, boysen eller?? Hamna inte i tankedjungeln igen, ring å ventilera med Marika, Sarah, mig...Prata med Kelly å Steve??



Grubbla inte själv, blir inge bra då...



Ja nu får Svinto ta och komma, han har varit borta alldeles för länge... :((



PUSS



2010-07-13 @ 12:49:02
Postat av: MarreBarre

Vad skönt att Swintisen är hemma igen!!!!! Var orolig för honom ju han kanske var ute och letade efter dig! :)

2010-07-18 @ 20:59:46
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0