If you like someone you should just go for it

Igår blev rätt skapligt ändå! :) Satt först med Kelly och kollade på tv sen mötte jag Andy och Teague på puben. :) Satt där ett tag och snackade och mongade och sen fick jag skjuts hem. Träffade några nytt folk också, alltid kul. Så det var helt okej, nice kväll! :P

Får se vad planerna blir idag. Antingen träffa skotten eller gå ut med dem igen tror jag? Inget är bestämt ännu. Imorgon eller på måndag är jag och Sarah bjudna på bbq hos nå albaner vi träffa sist vi var ute. Jag gillade inte han som snacka med mig alls haha men Sarah smågilla en av de andra tror jag så man får ställa upp för laget. :P Bara det att jag vill åka och hälsa på Marika också, är ju då ledig rätt mkt i veckan så skulle kunna åka dit en eller två dagar. Men ja, får se hur det blir. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0