I won't suffer, be broken, get tired or wasted

Förkylning, dra åt h-vete!!!!! :( är typ värre idag man ba kul. Hoppas den försvinner snart. Har pratat med mamma nu på morgonen, det var mysigt. Alltid kul att prata med henne. :) åhh, hoppas min Swintyboo kommer hem snart bara, usch är så orolig.. :(

Får se vad dagen har att erbjuda. Måste iaf åka till Morrison's och köpa hostmedicin och typ varma koppen eller nå. Det var nåt mer jag skulle köpa men har glömt bort vad det var. Som vanligt med mitt minne, det är bra men alldeles för kort. :P

Ahh. Jag är förkyld, förvirrad och trött. Sov skapligt bra inatt iaf, det var riktigt skönt. Ligger i sängen och lyssnar på 30 seconds to Mars nu iaf. LOVE THEM! <3


Attack

Kommentarer
Postat av: katja

GLASS !! Du skulle köpa GLASS !!



Krya på dig raring...



PUSS

2010-07-14 @ 14:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0