I think I'm enjoying my life to the fullest right now

Igår var trevligt, haha! Kollade på film och Smallville med skotten och hans kompisar, hans kompisar är btw as roliga också. :P och en av dem skulle gärna vilja träffa en viss Sarah, höhö! Det var inte han jag trodde men han som vill träffa dig Sarah är inte fy skam han heller! :D

Fick skjuts hem runt 11, data nördade lite sen la jag mig och sov. :) Helt nice. Denna vecka jobbar jag bara halva idag och halva fredag typ, snacka om kort vecka! :P Ska ev på bbq med Sarah idag då, imorgon ev se skotten vet inte riktigt än, onsdag tänkte jag åka till Marika <3 och på torsdag vet jag inte än men det kan vara Thursday club med tjejerna, får höra med dem. :P

Jaja, nu ska jag ner och käka lite frukost! ciao ^^

Kommentarer
Postat av: E

Hej! Jag är också au pair i London, så tänkte bara höra om du kanske har lust att mötas upp någon dag eller så :) Lämnar min mejladress så kan du ju höra av dig om du vill!

2010-07-06 @ 18:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0