I like it when I have a lot of stuff going on

Igår grillade jag ju hos Sarah, gott var det! :D så glodde vi på musik tv och var över mätta haha sen åkte jag hemåt! Glodde på tv en stund med Steve sen gick jag och spelade biljard med Andy, Robin, Teague med flera vilket var kul! även att jag gjorde så vi förlora sista gången haha! :P

Idag ska jag och Francesca till Carmen och ha pick nick lunch! :) Blir mysigt! Senare ska jag nog träffa skotten! :) imorgon ska jag åka och träffa Marika, ska bli så himla kul att träffa henne! Det har varit alltför länge sen sist nu alltså! <3

Jaja ska ner och kolla vad jag behöver ha med mig till Carmen sen, ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0