Have you ever felt that feeling like I do?

Woop woop! Har slutat jobba "officiellt" och har just skrivit ut boarding pass och uppdaterat iPoden lite, måste nu upp och se till att jag packat allt! Vi åker mot Heathrow om en halvtimme, iiiiiiih ska bli så himla kul att åka hem, kan knappt tro att jag kommer vara hemma ikväll med mina underbara!! <3

Imorgon åker jag och mamma till Hedemora och träffar Sarah och hennes familjer (svenska och engelska :D) och på kvällen blir de pizza samt fest hos Marina, hoppas folket kommer nu då! :D Wihoo I'm excited.



Kommentarer
Postat av: katja

Ååååhhh Tiina, vad kuuul :))) Önskar dig en bra resa nu så ses vi ikväll :))



PUSS

2010-07-29 @ 16:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0