Everything isn't always what you thought it'd be

Jahapp, helgen då. I torsdags åkte jag och hälsade på Rhod. Vi gjorde kyckling wraps och gick på bio, Iron Man 2. Den var rätt bra men kändes väldigt lång! Sen åkte vi hem till han och glodde på Peep show och beställde hem kines mat. Det var otroligt gott, jag har inte ätit kina mat sen jag bodde i Loughton!! :O så alltså inte på 6 månader ungefär! :O

På fredagen åkte jag till Loughton och mötte Line. Kändes konstigt men bra att vara tillbaka! Vi gick till Sainsbury's och köpte lite saker så vi kunde laga mat, sen åkte vi till Debden där Line bor, en station bort. Väl hemma hos henne fixade vi maten ganska så på en gång. Jag gjorde som en stir fry med kyckling, paprika, champinjoner och bean sprouts, jätte gott! Line gjorde några stekar och så hade vi båda potatis klyftor till och jag hade tzatziki med! :D Blev propp mätta och glodde på Vänner på tv och massa andra saker. Sen kollade vi på film, Role Models (så himla bra film, ni bör se den!) och sen Seven (också en bra film, lite läskig) och sen gick vi och sov.

När vi vaknade på lördagen bestämde vi oss för att åka till Camden market en vända vilket var trevligt, tyvärr var jag tvungen att dra efter typ bara 2 timmar. Vi hann iaf kika lite samt äta pizza. Det var himla kul att se Line, har inte träffat henne på länge. Hon åker hem om 3 veckor :(

Så åkte jag hem och packade och fixade lite sen åkte jag till Sarah i Reading. Där var även Kelly, en amerikansk tjej varken jag eller Sarah träffat förr. Hon var trevlig men lite väl mycket kan man tycka. :P hah. Aja så drog vi till Reading och Walkabout. Var nice! Kelly drog iväg och träffade nån så jag och Sarah gick snart nog vidare till Q bar. Det var nice och bra musik som vanligt! Allt som allt en väldigt bra kväll. Lite många dryga killar bara. ;)

Idag har jag och Sarah skjutsat hem Kelly sen bara slöat och lyssnat på musik och pratat och kollat på YouTube. :D åkte hem vid 3-4 tiden.


Sarah and me :)

Kommentarer
Postat av: Marina :)

Jag är så glad att du har något att göra hela tiden, jag saknar dig älskade syster <3

2010-07-18 @ 21:00:32
URL: http://marinask.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja Kelly var minst sagt lite för mycket. Men tack för i helgen, det var superkul :) xx

2010-07-19 @ 18:47:02
URL: http://missbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0