Can't it just go away as quickly as it got here?

Jahopp då närmar sig även denna dagen sitt slut. Har jobbat idag och så. Sen hjälpt till att städa huset, så kom de som skulle kolla på huset... Sen har vi ätit ute idag, det var gott. Jag käkade king prawns, lax, mos och grönsaker. Gott vare.

Nu sitter jag bara och lyssnar på musik och har ont i halsen. Har lyckats bita mig i tungan eller nåt typ bak vid boxningssäcken också och det gör att de gör dubbelt så ont i halsen just nu och halstabletterna hjälper ju inte mot sånt. Ahh well. På torsdag ska jag nog till London iaf. ahh känner mig lite nere idag. Och Swinto har inte kommit hem än heller... :(

SERIÖST får damp på halsen, eller ja bit märket eller vad fan det är.

Kommentarer
Postat av: erica

Jaha men hur kan dom sätta upp huset nu om dom ska flytta om 5-6 år ? det funkar väl inte.. Ja jag förstår dej helt och hållet tiina. Det är klart.. det tar ju energi och leta nya vänner och ett helt nytt ställe.. Men du får hålla mig uppdaterad. Hoppas ni hittar missen med.. Kraam!

2010-07-14 @ 11:21:16
URL: http://helpmeout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0