A list to do when you're a little bit bored

Senaste

Låt du hörde: All Time Low - Weightless

Film du såg: Love Actually

Mat du åt: Varma koppen Kantarell! (måste ta med mer från Sverige!!:P)

Kram: Francesca

Puss: Francesca igen tror jag haha

Känslan: Blandad glädje och förvirring

Resa: Är i England nu ju, men annars Sverige resan i mars/april

Glädje: Umgicks med vänner igår :)

Dröm: Att jag åkte i en bil med massa folk så kom mamma och sa hej genom de öppna fönstret, HAHA! Drömmen var på engelska dessutom, tydligen om man drömmer på ett annat språk är man flytande i det språket? woho!

Person du träffade: Andy och Teague

Personen du pratade i telefon med: Bianca

Personen du fick sms av: Line, typ 4 imorse haha :D

Gången du åt 7-eleven korv: Har aldrig hänt

Gången du var utomhus: Igår kväll

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Påsk :)

Saken du köpte: Vin :P

Allmänt

Ska bli skoj: Att åka hem en vända i Juli/augusti <3

Ska inte bli skoj: Att missa så mycket där hemma

Sparar till: Är tyvärr dålig på att spara

Pålägg som gäller: Ost eller skinka eller Nutella!

Önskar att jag var bättre på: Att stänga av tankarna lite

Dagens dryck: Vatten!

Vad saknar du: Min familj och vänner och katt i Sverige. Att ha någon att mysa med :)

Tre band/artister: 30 Seconds to Mars, The Killers, All Time Low

Vad har du gjort idag: Vaknat, datanördat, ätit en kopp Varma Koppen Kantarell :P

Brukar du svära mycket: Ja tyvärr :P

Hur tidigt stiger du upp: Beror på oftast mellan 6.30-8

På helgerna: Runt 10 kanske

Vad ska du göra ikväll: Vet inte än!

Hur många timmar sover du per natt: För lite, sover dåligt också

Vem är snyggast i världen: Finns många, men en goding är ju Jared Leto!

Vad är det för veckodag: LÖRDAG! :D

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Jag och mamma var med när min syster födde sin underbara lilla son Max, en otrolig upplevelse jag aldrig kommer att glömma <3

Favoritplagg i garderoben just nu: Svarta/skotskrutiga klänningen från Camden tror jag

Längd: Haha, 164 cm! :P

Vikt: Lite för mycket, men det gör inget :P

Byter gärna garderob med: Vet inte :O

Byxa eller kjol: Klänning ska det vara

Senast utlästa bok: Marian Keyes - Last Chance Saloon

Mitt rum kan beskrivas som: Både i Sverige och England - STÖKIGT! :) inrett i lila i England, grönt/rött i Sverige tror jag.

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, seg, glad

Jag tränar: Inte mycket alls tyvärr

Jag ville bli när jag var liten: Veterinär eller kock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0