You better stay young baby

Godermorgon!

Idag känner jag att jag vill hem, HAHA mitt huvud seriöst det slutar aldrig tänka, snurra, fundera. Men jag ska inte hem jag har bestämt mig. Ska nog ta familjen i Binfield också, ska nog ringa dem ikväll och säga att vill de ha mig så får de mig. iiih. Så, mina vänner och släktingar, nu kan ni börja planera att komma och hälsa på mig igen! :D

Inatt har det SNÖAT här. Snökaos i England igen, wohoo!! :P Nyss ringde de från Ruby's skola och sa att de kommer ha stängt imorgon.. KUUUUL. Jag har städning imorgon ju. Men tror Debs jobbar hemifrån imorgon så kanske funkar ändå? jaja. Det är iallafall vitt ute nu och flygplan, tåg, bussar och sånt är försenade och inställda, haha.

Jag har bara slöat idag iallafall, skönt. Ska kanske träffa Line en stund senare. Om bussarna/tunnelbanan går vill säga?


tog bilden imorse, nu är det ännu mer snö! :P

Kommentarer
Postat av: viktoria

sv: jadå. jag har kommit in i det igen. och extra roligt var det då hela familjen visade hur roligt de tyckte det var att jag var tillbaka :) nej precis. spelar ingen roll om det är en bit utanför london. då är det lite mer speciellt att åka till london :) bra att de låter bra :) och ja, om de inte skulle vara bra kan du alltid sticka :P

2010-01-06 @ 16:36:13
URL: http://strindin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Svar: Har addat dig på facebook nu(Johanna Karlsson). Förresten hur gjorde du med din mobil, ha du köpt nåt kort där eller? Jo jag tror nog att jag ska få med allt, med väskor på 40kg hehe.

2010-01-06 @ 17:04:03
URL: http://karlssonjohanna.bloggsida.se
Postat av: viktoria

sv: jaså? mina är typ väldigt sociala. får kramar av min värdmamma och allt. sedan säger hon tack så fort jag gjort något även om det är mitt jobb. men det är trevligt med uppskattning :) precis, så jag hoppas den nya familjen är superbra så att du trivs riktigt bra. :)

2010-01-06 @ 17:13:45
URL: http://strindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0