You are in pain, take your life, take your life with cocaine

Lyssnar på Nomy, så himlans braaa :) haha. Tur att jag skjutsade hem Jocke på julafton och att det var deras skiva i bilen så jag äntligen kunde veta vad gruppen heter när jag fråga Jocke! :D

Har pratat med en familj idag (från aupairworld) och de verkar bra. Jätte bra faktiskt. De bor en bra bit utanför London, men spela roll egentligen.. kan ta mig in på helger med tåg på typ en timme så. Jag vill nog stanna ett tag till. Till sommaren iallafall. Jo det vill jag, jag är inte färdig här! Skulle ångra mig stört mycket om jag åkte hem nu. Samtidigt vill jag känna mig omtyckt, kunna få en kram då och då åtminstone, men nej nu ska jag inte in på dem banorna igen. I'm staying.

har pratat med mamma och Staffan på telefon idag också, kändes bra. Så har jag ju jobbat då, idag har vi storhandlat på Sainsburys, på väg ut mötte vi på Line! :) det var trevligt. Så tog vi taxi hem och jag packade upp och lagade lunch (pizza bara haha) och sen har vi bakat cupcakes typ, ni vet såna där färdiga Tom & Jerry kakmix? Har pusslat och kollat på film och ritat också.

i still want a hug!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag blev glad av dagens blogginlägg :) BRA beslut Tiina!! Jag är oxo övertygad om att du skulle ångra dig djupt en dag om du skulle bryta vistelsen där nu.Som du säger så är du inte färdig med England än. Jättebra beslut gumman ;)



Nya familjen verkar bra, och bra att det finns svensk aupair att prata med så du kan kolla upp lite.Visst ligger det utsides, ungefär som härifrån till v-rås kolla vi, men om du ändå jobbar i veckorna åker du ju inte in till London så ofta.Det där löser sig nog.Det där med omtyckt och kramar..får hoppas familjen är generösare med detta än de varit i nuvarande familj..Annars får du kramas med Line o de andra tjejerna, hihi. Och nu när vi vet hur det ska bli, så bokar jag biljetter och kommer och kramas med dig :)) Får se om du kanske kommer hem till påsk oxo, kolla upp din ledighet hur den kommer se ut.



Så hoppa på det här, så ser du efter en tid hur det känns och då har du gett det en ärlig chans.Mycket moget beslut Tiina :)



Pappis hälsar oxo, vi älskar dig..puss

2010-01-06 @ 09:56:05
Postat av: Johanna

Hej!

Vad roligt att du hittat en ny familj! Jag har också hittat en familj nu, som bor ca 50 min utanför London(väster ut) nära Henley on Thames. Åker dit den 16/1 så börjar närma sig. Vore roligt om vi kunde ses då, om du ha lust! Känner bara en tjej i närheten än så länge, så vore kul att träffa fler! :)

Hälsningar Johanna

2010-01-06 @ 13:41:21
URL: http://karlssonjohanna.bloggsida.se
Postat av: Johanna

Svar: Kanon att det ligger så nära, riktigt kul! :) Kanske kan höras vidare sen på telefon, facebook eller skype!? Du kanske har nåt tips på vad jag ska tänka på innan jag åker? Jag längtar verkligen... :)

2010-01-06 @ 16:16:20
URL: http://karlssonjohanna.bloggsida.se
Postat av: Johanna

Du SKA stanna till sommaren för då kommer jag!! :D Håll ut! :)<3

2010-01-07 @ 14:55:06
Postat av: Johanna

Du SKA stanna för i sommar kommer jag och hälsar på ;D<3

2010-01-07 @ 14:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0