Why does it always have to change?

Mitt huvud snurrar. Igen. Eller det stannade väl aldrig riktigt. Men jag har upptäckt att tåg resor är sjukt dyra. Skulle kosta mig minst £13 att åka in till London över en dag och tillbaka, även om jag har de där "railcard".. Fasiken. Men imorgon ska jag iallafall träffa familjen i Bracknell, får se hur allt går. Deb erbjöd som sagt att jag skulle kunna stanna här tills slutet av Mars också. Då kanske det är dags att åka hem? jag vet inte. Vill som sagt gärna ha sommaren här. Under den tiden om jag stannar till Mars kanske man kunde hitta en bra, mer central familj?

Bläk på detta velande! :P men som sagt, på söndag vet jag väl mer om den här familjen iallafall, får se hur allt känns och hur dem känner om mig.


hmm

förvirrad_tjej_90

Kommentarer
Postat av: Alina

Ja, jag är tillbaks! Woho! :) Jag kom i tisdags kväll. Jag blev kompis med en svensk tjej när jag var här förra gången. Hon hade varit hos sin familj i två och ett halvt år och nu kände hon att hon var klar liksom. Så då skickade jag in en ansökan och eftersom jag hann träffa familjen innan jag åkte hem så tyckte dom att jag kändes bra, så på den vägen var det. Dom är helt underbara förövrigt! :)

Okej, jobbig situation du har! Jag tycker nog att du ska träffa den där familjen imorgon och om det känns helt rätt så ta det. Men om det känns som att det inte är värt att bo så långt bort från London, så bo kvar hos Debb och dom så länge du kan. Vem vet, det blir kanske någon månad till efter mars? Och du har ju god tid att söka en ny familj annars. Jag tycker inte att man ska priotera allt för mycket liksom. Men heja dig och lycka till!

2010-01-08 @ 22:48:38
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja faan vad det ska hattas hit å dit, inte konstigt du blir snurrig...



Får du inge hjälp till resor in till london är det kanske bäst att stanna hos debra. Vem vet, som de hattar kanske du få stanna mer efter mars oxo..



Önskar jag kunde hjälpa dig... Puss

2010-01-09 @ 12:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0