Well hello hello hello

Har just kommit in från en ganska så lång promenad! Innan var jag ju då i Walthamstow på play centre med Line och Adam, det var kul! :D lekte lite och så! Så gick vi runt lite och åkte sen bussen tillbaka till Loughton. Gick till New Look och jag hittade en rätt snygg klänning jag kanske ska köpa tills fredag, Scandinavian partyt :) Sen gick vi till Sainsburys, så gick Line och Adam hem och jag med hem till mig då, lämnade det jag köpt och gick sen en promenad till Buckhurst Hill och runt däromkring. Det var nice. Har sett snygging bilar idag!! Maserati, Ferrari, Corvette, och såklart mina älskade Mini Coopers!! :D

HÖHÖ menneee.. ja.


Söta Adam! :D

Line! :D

Sjukt härligt väder idag!

Snyggve bild från min promenix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0