Walking all alone along the riverside

Ello ello. Igår somnade jag faktiskt skapligt snabbt, tog bara 30-45 min! :D men sen vaknade jag ju x antal gånger genom natten.. blä. Drömde inatt, något jag inte gör allt för ofta här, och det var ingen rolig dröm. HAHAHA. Drömde att D inte var nöjd med hur jag städat kylskåpet och att när jag gick upp på morgonen stod hon och diskade de där jäkla kylskåpsglashyllorna, igen, typ as sur! :P har man ångest eller vad är det frågan om? haha.

HAH jag höll på att dö 358 gånger om igår när jag prata med Jonathan på Skype. När han pratade var det heeelt upp spolat / fram spolat så han lät ungefär som piff och puff, HAHAHA jag höll på att skratta ihjäl mig seriöst. Det var lite dålig internet koppling här igår, antagligen det som gjorde att det dampade :P

Nehe, om jag ska ta och gå till Sainsbury's och handla en burk äpplen och en burk päron.. Jag och Ruby ska nämligen göra en apple crumble senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0