This feels good, it really does!

I am moving to Binfield. Japp, ska flytta till familjen i Bracknell. De var jätte trevliga, det var helt galet hur öppna och vänliga de var. Man kände sig som hemma på en gång! Och lilla Francesca verkar tycka om mig, HAHA! Så jäkla söt är hon, vi började leka på en gång och hon ville inte att jag skulle åka hem idag. Åh kära nån, det var så SJUKT kul, HAHA, jag sov i gästrummet inatt. Så vaknar jag 7.30 och det är fullt med nallar i sängen, vilket det INTE var när jag la mig. :P Så sitter Francesca i sängen och pratar och vill leka! HUR SÖT!!? Så kom Kelly in (mamman) och bad om ursäkt, hon hade hört Francesca vakna och antog att hon skulle komma in i mammans rum som vanligt, men nej hon gick in i rummet där jag sov och la upp en massa nallar i sängen HAHAH :)

På kvällen igår gick jag och Erica ut (den nuvarande svenska au pairen) i Wokingham, först till en pub där vi såg en kändis!!! hahaha :D Min första kändis i England! Ni vet i filmen "om en pojke" med Hugh Grant?  Pojken i den filmen!! plus att han är med i Skins ett program på tv :D haha. Det var iaf en trevlig pub och sen drog vi vidare till "the gig house" tror jag de hette, ett annat trevligt ställe. Sen gick vi till en club och dansade en hel del :D riktigt roligt var det och många människor träffade jag. :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fasen va skönt att du hittat en ny bra familj! Ungen verkar ju vara super go också. Härligt :) Har du kommit fram till hur länge du ska stanna eller tar du det som det kommer? :)

2010-01-11 @ 10:54:35
Postat av: Viktoria

Guud vad roligt tiina!! :D När flyttar du dit?

2010-01-11 @ 12:05:38
URL: http://strindin.blogg.se/
Postat av: Johanna K

Vad kul! Då bor vi ju rätt nära, suveränt!

2010-01-11 @ 15:24:29
URL: http://karlssonjohanna.bloggsida.se
Postat av: Anna

Har hört att Bracknell ska vara riktigt trevligt och vad kul att familjen verkar bra :) x

2010-01-12 @ 20:58:13
URL: http://storiesfromthecity.net
Postat av: Alina

Congrats! Härlgt!!

2010-01-12 @ 22:00:30
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0