They cut out the best word

Nu har jag slutat, fick sluta en timme tidigare idag, tummen upp för det! :D dagen har varit helt okej, den började med att jag såg en till kändis, HAHA. Gary Lucy som är med i Dancing on ice! (han har också varit med i Hollyoaks, The Bill, Footballers wifes mm). Hans dotter går nämligen i Ruby's klass och idag var det Gary som hämtade henne, wohoo!

Lagade ett jäkla stort lass av bolognese idag (typ köttfärs sås) haha det fick knappt plats i kastrullen! ända upp till kanten blev det haha men gott blev det också. Imorgon ska jag göra lasagne utav en del av det som sen ska frysas då :P samt göra en enorm last av chicken korma! yaay I love chicken korma! :D men undra hur jag ska lyckas göra så mycket i grytan, kommer bli översvämning haha!

Nu ska jag ta det lugnt och glo på HIMYM eller tv eller nåt!

Snyggviga bilder på mig och Rube:





Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åååå shit, älska footballers wives!

2010-01-27 @ 20:11:35
URL: http://aupaircissi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ok, jag fattar, du saknar Marina grymt...haha :)



Puss

2010-01-28 @ 07:38:27
Postat av: Mamma

Föresten...på bild 3 ser du ju faktiskt ut som en liten näbbmus :) :) :)



Puss

2010-01-28 @ 07:42:38
Postat av: Mamma

Oopps..allt försvann, provar igen..



Okkeyy..jag fattar...du saknar Marina grymt..hehe :)



Föresten...på bild 3 ser du ju faktiskt ut som en liten näbbmus :) :) :)



Puss

2010-01-28 @ 07:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0