There is a light at the end of this tunnel

Har just pratat med mammis och pappis i telefon :) så mysigt. Var faktiskt längesen vi pratade i telefon nu, typ två veckor?! Ska bli bättre när jag flyttar, Kelly sa att jag kan få ringa hem en timme om dagen (till hemtelefoner) till Sverige, as nice ju! :D

Ibland saknar jag verkligen dem där hemma så oerhört mycket, och att prata med dem i telefon ett tag tar bort det värsta av saknaden. Vissa gånger saknar jag dem ännu mer efter samtalet, men oftast så känns det lite bättre, som den här gången. Kan alltid skratta med er och även dela med mig om jag mår dåligt, jag hoppas ni känner likadant. Jag älskar er mamma och Staffan! <3


Bild från vår minisemester till Visingsö i somras :)

HAHA rolig bild på oss! :D

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Usch vad jobbigt om du har hemlängtan och saknar familjen och så med men vad bra om du fick en hel timme om dagen att ringa hem till Sverige, det är jättemkt ju! Jag pratar med min familj typ 1 gång per månad och saknar dem inte alls haha..

2010-01-25 @ 19:44:34
URL: http://aupaircissi.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Kikade in på din hemsida, jäklar vad bra du är på att fota, sjukt fina kort!!! Har du läst både foto A, B och C eller vad har du läst? Har läst bara A jag iaf men lärarn var störd i huvudet så orkade inte med människan om jag skulle läsa vidare vilket jag egentligen ville..

2010-01-25 @ 19:51:21
URL: http://aupaircissi.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jätteskönt att prata med dig oxo gumman. Då känns det som du bara är i byn :) Idag har jag haft en jobbig längta-tiina-dag, så det var extra skönt att höra din röst. Blir bra när du kan ringa hem sen, slipper fråga om lov och känna att det bara kostar för debra å martyn.Då kan du ringa när du verkligen vill.



Ha det bra nu gumman, sov så gott när du lägger dig. Vi älskar dig och saknar din närvaro här hemma.



Puss <3

2010-01-25 @ 21:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0