Standing all alone and no one has a clue

Har slutat för dagen, eller ja för en timme sen men ändå! :P så skönt att bara slöa framför datan lite. Men illi den lilla jäkeln gjorde mig sugen på rostade mackor och tea, så snart ska jag gå och göra det! HAHA :D

Tog en skön promenad till Buckhurst Hill idag när jag hämtade Ruby. Så skönt att gå. Men mina Converse börjar gå sönder i hälen så får fan skoskav haha! Jag skrattar alltid åt mig själv när jag går till Buckhurst Hill för de klottrar på skyltar där. Som till exempel det står "Welcome to Buckhurst Hillbillys" och "Loughton Gay" (istället för Loughton Way) haha dålig humor man har ibland. menneee aa. Vi fick vänta as länge på bussen hem sen, men det löste sig genom att vi gick och köpte crisps åt Ruby.

Sen har vi tagit emot ett enormt lass food delivery och ställt in det i skåp och så som sagt. SJUKT mycket. Jag räknade till 18 påsar sen orkade jag inte fortsätta. Var väl kanske 7 till eller så. Men ta det lugnt, de var inte så välfyllda allihopa, vissa var det bara typ 2-3 varor i :S

Nej nu måste jag ha rostat bröd med marmelad och tea!!! :D


Ruby och några mat påsar

Packar in maaat!

Konserver x 1000 typ

Sen lånade Rubs kameran som ni ser.
Jag gillar bilden på little cook Small! (Y)

Kommentarer
Postat av: Elenor

Hej, hej.

Jag heter Elenor, är aupair i hertford.

Har läst lite på fin blogg och uppfattat att du ska byta familj, det gjorde jag också för någon månd sedan. Får jag bara fråga varför? Vad gillade du inte hos den du är hos nu? Hur mkt städningfår du göra och så?

Ha det bäst!

pUsshej

2010-01-19 @ 22:15:02
URL: http://elenortellebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0