Some people think I'm bonkers

Jahapp då har man fått se lite mer av vad veckan kommer att bestå av. Blöö. haha. Men men. Jag, Line och Anne ska ses imorgon kväll och käka lite :) ska bli trevligt. Slutar 7 så blir att åka på en gång så man kommer hem sen nån gång :P Jag pratade mig ur en dropoff på onsdag iallafall, skönt det.

Tisdag: tvätta kläder på förmiddagen. Buckhurst Hill kl 12 och hämta Ruby. Hem och laga lunch, sen gå till Sainsbury's och handla en del. Laga middagen samt extra så de kan frysa in. Slutar 19.
Onsdag: eventuellt laga maten (+ det som ska frysas in) redan på förmiddagen så jag har det gjort, annars på eftermiddagen. Buckhurst Hill kl 12 och hämta Ruby. Laga lunch, kanske gå till Costa/library med Rube? Slutar 19.
Torsdag: upp tidigt och väcka flickan, klä på, ge frukost o.s.v. Ta sig till Buckhurst hill och lämna vid skolan, åka hem. Städa kök, lounge och deras badrum MINST under dagen. Hämta Rube kl 12, ge henne lunch, laga middag samt extra för infrysning. Fortsätta städning nån timme till samt stryka. Slutar 19.
Fredag: jobba 12-5 eller nåt?

Så ser det ut just nu, får se om nåt ändras. :P sen är det ju det vanliga varje dag också = tömma och fylla disk maskinen samt diska kastruller som de lämnat. :P

PLUS att jag ska försöka packa ihop mina saker och städa mitt rum + badrum också. Flyttar ju på söndag :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0